
Jak vybrat správná klíčová slova pro váš byznys
Výběr správných klíčových slov je základní kámen online marketingu. Pokud je zvolíte špatně, budete přitahovat nerelevantní návštěvnost, utrácet zbytečně za PPC kampaně a organicky se

Výběr správných klíčových slov je základní kámen online marketingu. Pokud je zvolíte špatně, budete přitahovat nerelevantní návštěvnost, utrácet zbytečně za PPC kampaně a organicky se

Vizuální identita značky je klíčovým prvkem moderního online marketingu. Nejde jen o logo nebo barevnou paletu, ale o soubor vizuálních prvků, které spolu tvoří jednotný

Umělá inteligence už dávno není jen futuristickým pojmem – dnes je to neoddělitelná součást marketingu. Značky, agentury i freelance specialisté využívají AI ke zrychlení procesů,

Reklamní průmysl prochází revolucí. Zatímco ještě před pár lety byl digitální marketing založený na ruční tvorbě obsahu, testování a postupném vyhodnocování výsledků, dnes nastupuje nová

Proč se linkbuilding změnil?Pokud si pamatujete éru kolem roku 2010, možná víte, že tehdy stačilo nakoupit balík odkazů na náhodných katalozích, PR webech nebo farmách

Otevřenost e-mailů pod hranicí 10 % je v e-commerce svého druhu alarm. Zákazníci vaše zprávy ignorují, filtrují je jako spam nebo už je ani nedostanou