
Emailing pro e-shopy: Co dělat, když otevřenosti klesají pod 10 %
Otevřenost e-mailů pod hranicí 10 % je v e-commerce svého druhu alarm. Zákazníci vaše zprávy ignorují, filtrují je jako spam nebo už je ani nedostanou
Otevřenost e-mailů pod hranicí 10 % je v e-commerce svého druhu alarm. Zákazníci vaše zprávy ignorují, filtrují je jako spam nebo už je ani nedostanou
Umělá inteligence je tu – co to znamená pro copywritery a grafiky?V posledních letech vstoupila umělá inteligence (AI) do mnoha odvětví – marketing nevyjímaje. Nástroje
Věnujete čas, energii i peníze do marketingu, ale výsledky nejsou takové, jaké byste chtěli? Možná je čas podívat se na celý marketing z nadhledu. A
Barvy jsou jedním z nejsilnějších nástrojů marketingu. Ovlivňují naše emoce, podvědomé vnímání značek a dokonce i rozhodování o nákupu. Správná volba barev může zvýšit prodej,
V době, kdy se algoritmy mění rychleji než módní trendy a pozornost uživatelů se ztrácí během prvních dvou sekund, se stává schopnost tvořit virální Reels
Umělá inteligence (AI) stále více proniká do marketingu a pomáhá firmám šetřit čas, automatizovat rutinní úkoly a dosahovat lepších výsledků. Ať už jde o psaní